سایت جدید آرت اپلای رونمایی شد! در این سایت می توانید جدیدترین بورس ها، اقامت ها و فرصت های هنری را دنبال کنید

چگونه یک ژورنال مناسب برای پذیرش مقاله خود پیدا کنیم؟

اهمیت مقاله در گرفتن پذیرش تحصیلی از دانشگاه های برتر جهان

از مهمترین مسائلی که باید به آن توجه کنید نوشتن مقاله هایی است که از نظر علمی معتبر بوده. داشتن مقاله در لیست رزومه ی تحصیلی، شانس شما برای گرفتن بورسیه و پذیرش تحصیلی را بسیار بالا می برد. چرا که اغلب دانشگاه های بین المللی، رزومه ی تحصیلی آن ها را بررسی می کنند و وقت مصاحبه ی حضوری برای دانشجو تعیین نمی کنند.

EndNote

یکی از راه های پیدا کردن ژورنال برای مقاله خود، استفاده از سرویس آنلاین EndNote هست.

ابتدا باید در سایت www.myendnoteweb.com یک حساب کاربری ایجاد کنید. در بخش Match می توان با وارد کردن عنوان و چکیده مقاله نگاشته شده بهترین مجله را به منظور پذیرش مقاله پیدا کرد. پر کردن این دو فیلد اجباری میباشد. در این صفحه گزینه دیگری با عنوان references هم وجود دارد. با استفاده از آن می توان با کمک گرفتن از منابع موجود در کتابخانه مجلات مناسب تری برای نوشته خود پیدا کنید.

بعد از وارد کردن عنوان و چکیده گزینه Find Journal را انتخاب کنید تا مجلات پیشنهادی نمایش داده شود. در این بخش مجلات بر اساس میزان مطابق بودن با عنوان و چکیده مورد نظر نشان داده می شوند. نکته جالب توجه اینکه در مقابل عنوان هر مجله میتوان با انتخاب گزینه Submit وارد صفحه مربوط به ارسال مقاله به مجله مورد نظر شد. همچنین در این بخش با انتخاب گزینه journal information می توان به اطلاعات بیشتری درباره مجله دست یافت.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان