سایت جدید آرت اپلای رونمایی شد! در این سایت می توانید جدیدترین بورس ها، اقامت ها و فرصت های هنری را دنبال کنید

ایمیل مناسب برای اپلای چیست؟

پلتفرم مناسب ساخت ایمیل برای اپلای

تاکنون ممکن است از خودتان پرسیده باشید که ایمیل مناسب برای اپلای تحصیلی چه ایمیلی است؟ این مسئله همواره مهم بوده اما کمتر کسی به آن توجه می کند. برای اپلای در حال حاضر بهترین گزینه Gmail است. در جیمیل، برای خودتان یک ایمیل بسازید و با آن ثبت نام دانشگاه ها را انجام دهید! وب سایت های دیگر چون یاهو و غیره توصیه نمی شود.

خیلی از دانشگاه ها به این نکته اشاره نمی کنند و عملاً پول اپلیکیشن فی شما از بین می رود! اما برخی اشاره دارند و صحبت های ما را تصدیق می کنند 🙂

هشدار جدی دانشگاه اوهایو

به این هشدار دانشگاه اوهایو دقت کنید:

Attention Yahoo users: Yahoo blocks email from Ohio University. Because all application and admission information is sent via email, we advise that you provide a non-Yahoo email address

در این ایمیل، دانشگاه اوهایو، صراحتاً هشدار داده است که پلتفرم یاهو ایمیل های دانشگاه را بلاک می کند. از این رو، این دانشگاه پیشنهاد داده است که از یاهو میل جهت اپلای تحصیلی استفاده نکنید. در برخی از دانشگاه ها ایمیل مناسب برای اپلای را نیز معرفی می کنند.

همانطور که در بالا هم اشاره شد، در حال حاضر جیمیل، بهترین پلتفرم برای ساخت ایمیل جهت اپلای است. متقاضیان می توانند از سایر پلتفرم های رایگان همچون هات میل نیز استفاده کنند.

متقاضیان ایرانی و دامنه های دات آی آر

یکی دیگر از چالش های مهم دیگر برای کاربران ایرانی، استفاده از ایمیل هایی است که پسوند دات آی آر دارند. هر چند این مورد، رسماً جایی اعلام نشده است، اما اغلب دیده شده است که ایمیل های این نوع دامنه ها، به جای اینباکس، به اسپم می روند و هرگز باز نمی شوند!

پس اگر به دنبال یک اپلای موفق هستید، حتما به این مورد دقت کنید. البته طبق شنیده ها و تجربه ی متقاضیان ایرانی، در حال حاضر ایمیل های دانشگاهی ایران، مشکلی نداشته اند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان